![]() |
| |||||||
| Registreer | Spy Site | De Lijst | Donate | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Forumregels |
|
![]() |
| | Discussietools |
|
| |||
| |||
| Hi bedankt voor de tijd neemt om dit probleem heb ik met mijn computer te lezen Allereerst zal ik u vertellen whats binnen O/S- Dual boot Windows XP en Vista Ultimate M/B- Biostar Tforce 550 v1.2 socket AM2 CPU-Amd Athlon 64 3800 + 2.4GHz RAM-2x512 Corsair 5400 C4 VGA-Ati 512MB Connect 3D X1550 CoolerMaster 600W PSU-Extreme H/S/F- CoolerMaster Hyper TX HDD-Seagate Barracuda 160GB SATA Optische Drive-Lite-on sata dvd-rw Case-CoolerMaster Cavalier 3 met voor-en achterzijde fan Ik bouwde dit systeem terug in maart van dit jaar, mijn eerste keer op te bouwen. Het probleem dat ik heb is het locksup ooit nu en dan zal de muis gewoon bevriezen en ik krijg geen reactie van het toetsenbord ctrl-alt-delete doet niets ofwel, de enige optie is om opnieuw te starten. Dit kan zo veel gebeuren als 5 keer per dag, maar net als gisteren alleen heeft zij het eens. Het maakt niet uit wanneer Im op het internet, of gewoon via WordPad kan vastloper op elk moment. Ik krijg geen foutmelding op het scherm, geen BSOD en geen fout in de event viewer. Ik heb al het mogelijke gedaan om problemen te schieten van het probleem, bijgewerkt stuurprogramma beschikbaar op zowel o / s, BIOS-update chipset updates enz. Ik heb unplugged alles wat ik niet nodig om succesvol opstarten van het systeem en het zal nog bevriezen op sommige punt van de dag. Ik dacht dat het misschien een hitte probleem, maar de fans zijn vrij van stof en de bios geeft bij stationair cpu temp 27-29c North bridge temp idle 28c. Ik kocht een Akasa multifunctionele kaartlezer en temp probes en dat geeft ook temps rond de 27-34c max bij het afspelen van FarCry. Ik heb memtest draaien voor 8 uur die terug kwam succesvol evenals SeaTools voor de harddisk diagnostiek en dat de verslagen gezond. De pc is niet overclocked het draait op 2,4 GHz. Ik heb geprobeerd alles wat ik weet en misschien dat ding nog locksup wanneer het wil. Dus ik dacht dat ik zou dit probleem delen, in de hoop dat u tech jongens kon een licht schijnen ... Alle hulp zou zeer worden gewaardeerd Dank je. |
|
| |||
| |||
| Im sorry over de beschrijving, copyed ik en geplakt, en het eindigde als dit |
![]() |
|