![]() |
| |||||||
| Registreer | Spy Site | De Lijst | Donate | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Forumregels |
|
![]() |
| | Discussietools |
|
| |||
| |||
| Ik heb je standaard persoonlijke website met een blog en een aantal pagina's die verwijzen naar uitgevers van mijn fictie, enkele boekbesprekingen, enz. Ik krijg ongeveer 20-50 unieke gebruikers per dag - niet-advertentie voor iets dat in principe voor de lol en een beetje zelf promotie (de meeste van mijn booksales zijn via de uitgever en Amazon). Ik heb het ophangen van Google-advertenties, maar zijn tot de conclusie gekomen dat voor mijn type en niveau van de site ze zijn in feite een verspilling van tijd. Tony inkomen niet echt te maken voor de lelijkheid factor van het hebben van advertenties. Is het gewoon dat ik niet goed gebruik van maken? Ik gebruik geringer effect gebieden en kleuren, voornamelijk rechterkolom in kleuren die de advertentie te onderscheiden van de hoofdtekst. Ik denk ook, hey, ik wil de bezoekers van afrit naar sites die verkoop ik mijn boeken niet een andere concurrerende site? De meeste komen in het gebruik van mijn naam of genre als zoeken woorden of van andere pagina's te praten aout mijn fictie, na alles. Zij moeten het meest waarschijnlijk te kopen van mij, en mijn royalty's zijn veel hoger dan de inkomsten per klik ... Wat doen de rest van je mening over het nut van Google advertentie inkomsten weinig verkeer sites? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zet het op je site en zie, haar de beste manier om het te testen ... Als u het maakt geen geld of het uw verkoop vermindert / verkeer vervolgens verwijderen.
| |||
| |||
| Nou, ik persoonlijk heb ervaring met Adsense zelf en ik kan u zeggen dat het niet alleen over als de website is een adsense stijl website, maar het is ook uw mengen en het verkeer. Als u van plan over het gebruik van Adsense om extra geld te verdienen, niet alleen kunt u gebruik maken van een website om winst te maken van Adsense, maar als je met elkaar in wisselwerking Adsense inkomsten delen van forums, dat is een beetje meer hier en daar. Wat Adsense op uw website gaat hier een paar suggesties: - Zorg ervoor dat de kleur perfect past - Don't dienen geen prikkels op uw website een lid te klikken op de advertentie, omdat dit in strijd is met Adsense TOS (Voorbeeld: Onder de advertentie staat: Steun onze financiën). - Zorg ervoor dat u de juiste advertenties. U kunt filteren advertenties door het blokkeren van bepaalde websites worden weergegeven in uw advertenties. Waarom dit? U doet dit om te stoppen met advertenties die kan krijg je een lager bedrag per klik. U kunt dit ook doen om ervoor te zorgen dat je niet krijgt advertenties die niet overeenkomen met uw zoekwoorden. Als uw advertenties niet overeenkomen met wat uw website is voor zover de inhoud en wat het publiek te bezoeken dan bent u waarschijnlijk niet veel geld te krijgen voor elke klik. Lees over alle factoren die u zullen helpen meer geld te krijgen van het en beslissen of u zou mogen: - Gebruik Adsense - Gebruik affiliate programma's (CJ is goed voor dat) - Just verkopen uw eigen product / diensten Dat is alles wat ik te zeggen heb, maar serieus testen als je een goede hoeveelheid bezoekers komen in dan zijn het proberen waard zijn. Als u wilt geen concurrerende bedrijven op uw advertenties, doen wat ik zei. Set it up met parallelle content op een blog of gratis website en zie wat de advertenties. Dan filteren alle URL's die concurreren met je. In plaats van de verkoop van eBooks, door te filteren ze uit je zou kunnen reclame "Hoe een eBook" of iets dat het onderwerp van andere zoekwoorden op uw website te schrijven. Veranderen trefwoorden helpt ook: P Thanks a lot voor het lezen en ik hoop dat deze info geholpen je uit, Jason |
![]() |
|