![]() |
| |||||||
| Registreer | Spy Site | De Lijst | Donate | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Forumregels |
|
![]() |
| | Discussietools |
|
| |||
| |||
| Gisteren heb ik de installatie van de nieuwe patch voor de game Call of Duty 5. Nu heb ik geen geluid. In het spel ik klik op de knop Opties voor geluid en het is weergegeven Stereo. Ik heb 5.1 surround (het allemaal werkte goed voor de patch). Het laat me niet wijzigen de luidspreker-instellingen, toont het de boodschap: "Om te veranderen luidsprekerconfiguratie u de standaard weergave-apparaat wijzigen in uw Windows Sound setting en herstart het spel." Ik gebruik Vista 64 en heb onboard Realtek audio in plaats van een geluidskaart. Wanneer ik klik met de rechtermuisknop op het Windows-luidspreker-symbool is er een optie voor "weergave apparaten" dus ik klik er op. Ik naar de eerste afbeelding hieronder bijgevoegd. Klik op de knop Configuratie ik naar de bijgevoegde tweede afbeelding hieronder waaruit blijkt 5.1 surround gemarkeerd. Volg ik de juiste stappen te ondernemen om "de standaard weergave-apparaat wijzigen in uw Windows Sound instellingen"? Bekendmaking in het eerste beeld dat luidsprekers wordt gecontroleerd. Als ik alles goed doe dan heb ik denk ik nodig om het spel fabrikant contact, maar als ik iets verkeerd dan ik nodig heb om te weten hoe het moet juist lol. * Opmerking: Ik ben om deze in het OS gedeelte, want de vraag is als ik goed trouble shooting van het probleem in mijn OS (Vista 64), niet hoe de domme spel te erkennen dat ik gedaan heb de juiste stappen te krijgen. Ik denk dat het zou gaan klinken, maar het is niet een hardware probleem, het spel zegt dat het een windows probleem, lol Ik denk dat het de patches probleem, maar zoals ik wil ik zeker dat ik het manipuleren van mijn Vergezicht correct. O, ik heb de nieuwste drivers voor mijn Realtek, ik gecontroleerd. Audio.jpg Audio2.JPG |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen geluid in alles of alleen het spel?
| |||
| |||
| Alleen het een spel, dat is waarom ik weet zeker dat de patch. Ik ben niet zeker of er een "standaard instelling" voor games ergens in Vista ben ik niet vinden. Ik heb de standaard programma's, maar zie niets dat zou belemmeren het spel, en natuurlijk ging ik via de standaard afspeelapparaat ding zoals ik hierboven beschreven. Niemand anders die ik sprak op de Game servers heeft een soortgelijk probleem met de patch, en ik ben niet vinden alles online toegevoegd. dat is waarom ik wil ervoor zorgen dat het niet iets wat ik mis in een Vista-omgeving. |
|
| |||
| |||
| Niet veel je kunt doen, behalve het verwijderen van de patch? |
|
| |||
| |||
| Ok, dus ik keek op de juiste plaats in Windows dat het spel zei me te veranderen? EDIT: Waarom heb ik de computer sap dingetjes in dit bericht lol? EDIT II: nevermind ze nu lol gegaan. Misschien is het probleem is I'm seeing stemmen en visioenen horen? |
|
| |||
| |||
| Eindelijk! iemand anders die heeft dit probleem! Pretty much like you-im een 32-bits Vista met een Realtek geluidskaart ... en nu geen geluid in CoD5 na het installeren van de laatste patch .. en ja, ik heb de nieuwste Realtek drivers .. ![]() Dus .. als iemand een oplossing voor dit weet .... |
|
| |||
| |||
| ah ha! Ik weet nu de oplossing! http://www.callofduty.com/board/view...?f=29&t=101457 Ik gebruikte methode A.. En het werkte! Tuurlijk, het geluid is een beetje crappy dan vóór .. maar zijn er ![]() Blijkbaar zal een permanente oplossing voor dit probleem worden vrijgegeven in 1.3 update. |
|
| |||
| |||
| Moet terug hebben gecontroleerd op deze Owly, sorry. Ja, ik vond de oplossing nadat ik zorgde ervoor dat mijn Windows is niet verknald. Ik heb niet op uw link, maar ik neem het is de retard je geluid instellen naar 16 bit 44100 Hz fix? Blijkbaar goede oude Treyarch besloten om gewoon afblazen van de Vista-gebruikers in hun laatste "patch". PLEASE BRING BACK Infinity Ward !!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Yup, thats de fix. ![]() Ik ben het eens-Infinity Ward's CoD 4 is zo veel beter .. Niet alleen is het meer gepolijst .. minder bugs + fouten Maar tbh, ik denk dat het eigenlijke spel (dat wil zeggen verhaallijn, gameplay) beter was te |
|
| |||
| |||
| Hoi, op de bovenstaande link niet werkt, pls post hier de correctie, ook ik heb vista64 en na de patch, geen geluid in de game, het geluid werkt perfect in elke andere toepassing though.Thanks |
![]() |
|