![]() |
| |||||||
| Registreer | Spy Site | De Lijst | Donate | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Forumregels |
|
![]() |
| | Discussietools |
|
| |||
| |||
| Zoals de titel al zegt, mijn computer toen ik voor het eerst de beurt aan, laadt de BIOS dan halverwege het zegt: Auto-detectie USB Mass Storage Devices Device # 01 En het hangt alleen op voor wat voelt voor eeuwig tot de definitieve Windows XP lasten (meestal hangt van 2 minuten tot soms 5!) Would appreciate any help op de zaak! Thanks! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u een USB-apparaten voor massaopslag aangesloten?
| |||
| |||
| Wat als een USB-stick of iets? Of iets als een muis, joystick etc? |
|
| |||
| |||
| Een USB-apparaat voor massaopslag is zoiets als een memory stick, externe harde schijf, iPod ... In principe alles dat gegevens kan opslaan. |
|
| |||
| |||
| Voor zover ik weet, een USB-apparaat voor massaopslag niet was aangesloten op het moment van opstarten. Ik heb een USB memory stick die ik gebruik van tijd tot tijd, maar ik heb het niet aangesloten bij het opstarten. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Probeer het uitschakelen van de opsporing van dergelijke apparaten in het BIOS. USB-apparaten voor massaopslag zijn niet nodig toch voor 99% van de laars setups. |
|
| |||
| |||
| Het werkte. Thanks very much |
|
| |||
| |||
| You're welcome. |
|
| |||
| |||
| Hoi. Ik heb probleem met dit ook. Maar in mijn probleem, BIOS detecteert 00 usb-apparaten voor massaopslag gevonden en geconfigureerd ... en niets meer gebeurt ... van USB dingen, ik heb alleen aangesloten muis. Weet niet wat er verkeerd aan is. Ik gebruik AmiBios, op moederbord Asus M3A32-MVP Deluxe. Weet niet hoe ik mijn comp werk te maken. Ook ik weet niet waar het uitschakelen van het opsporen van deze USB-opslagapparaten. Iedereen kan mij helpen? PS. Sorry voor mijn slechte engels:) |
|
| |||
| |||
| Ok ik al dacht dat het uit ... Ik loste het probleem op mezelf ... |
![]() |
|