![]() |
| |||||||
| Registreer | Spy Site | De Lijst | Donate | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen | Forumregels |
|
![]() |
| | Discussietools |
|
| |||
| |||
| ok hier is de deal ... Ik heb een interne harde schijf ... omdat het niet was geweest gebruikte ik besloten om Windows XP te installeren op het .. en ik kocht een aantal kabels op ebay dat je SATA kunt aansluiten op de USB ... toen ik probeerde op te starten via het formulier USB Ik krijg een blauw scherm. Ik zie de Windows XP-laden en vervolgens direct na dat ik het blauwe scherm en mijn computer opnieuw opgestart ... mijn BIOS herkent de harde schijf ... Ik heb wat onderzoek gedaan en tot nu toe van wat ik heb gelezen of begrepen aan mijn understending Ik heb een firewire om op te starten vanaf de harde schijf ... maar niet zeker ... ![]() ![]() dank u bij voorbaat voor al uw antwoorden ... |
|
| |||
| |||
| wanneer de computer wordt gezet in het besturingssysteem booten van cd en de cd Kies de optie repair (druk op R) moet komen met een dos scherm met een keuze tussen harde schijven kiezen voor de nieuwe en druk op enter dan moet komen met een C: / Program Files> of iets dergelijks Typ chkdsk / r en dat moet sorteren het uit |
|
| |||
| |||
| Quote:
hier is de link van de adapters kocht ik ... http://cgi.ebay.com/3-in-1-USB-2-0-T...4|293:1|294:50 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn yo ervoor dat uw BIOS opstarten vanaf USB ondersteunt?
| |||
| |||
| ja, de bios ondersteunt de USB, maar een paar minuten geleden was ik in gesprek met een vriend van mij is dat een computer de wetenschap belangrijk en hij zei het zal dicht bij een wonder dat ik zal krijgen dat de harde schijf op te starten .. |
|
| |||
| |||
| Ben je zeker dat de bios ondersteunt "booten van USB" ..... niet alleen de ondersteuning van USB? ..... aangezien alleen nieuwere versies van het BIOS normaal doen. Er moet een bepaalde instelling in het BIOS, als het doet. Als het ondersteunt definiely "booten van USB" dan het zou moeten werken ok. |
|
| |||
| |||
| rechts ... toen ik in de BIOS in te stellen van de prioritaire opstarten apparaat .. Ik zie (1) CD-rom, (2) Interne HDD (3) de USB-.. dus ik selecteer de optie (3) en de harde schijf begint op te starten ... en ik zie de Windows XP laadscherm .. i gevoegd een link zodat u weet wat im praat en direct na dat thats wanneer de computer crasht ... kan ik mijn BIOS te updaten ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik verwijderde de link, die site blokkeert hotlinking zodat het beeld didnt show.
| |||
| |||
| Geen probleem ... im sorry im indien alle regels door het plaatsen van links .... breken |
![]() |
|