![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tusenvis av dollar bare for å leke seg med et OS ikke ser ut som en stor investering for meg.
"Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. "
My System: Okuu
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vel, den nye linjen av iMacs er ute nå så du bør være i stand til å plukke opp en gammel slutten av linjen en for ca £ 600.
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Det gjør egentlig ikke hjelpe det innlegget, og Macintosh-maskiner kan være bedre for visse oppgaver. For ikke å snakke om sikkerheten fordeler.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hmm ... min cuzing vet nesten alt om Mac. De er ikke dårlig, men fra en gamer synspunkt, er PC veien å gå. Fra et Collage student standpunkt, kunne MAC være akkurat det du trenger. Fra en person som alltid har wonted en (jeg forstår hele mitt hjerte) og dens virkelig ikke om behovet eller liknende av det, bare alltid hatt lyst på en, sier jeg gå for det. Jeg har hatt tonnevis av ganger sånn. som jeg alltid ville ha en Lotus Esprit, selv om det ikke ville være det jeg trenger (dens en veldig kul sport bilen som gjennomsnittlig person kan få). så jeg sier gå for det. men kanskje en prisklasse ville være en god start.
Hvis jeg har hjulpet deg med å løse et problem behage gir meg rep! dens det grønne knappen Eller takke ved å trykke på knappen som sier "Gi takk" dens den blå knappen. Computer deler- http://secure.newegg.com/WishList/Pu...umber=10956645
My System: Topp Secrit
|
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Quote:
For eksempel: Det er bare ca 4 virus for dem
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Begge har det oppturer og nedturer, men til slutt dens hva brukeren foretrekker, jeg har aldri hatt noen problemer med virus ved bruk av vinduer, at Ive hadde min andel av virus men ingenting at jeg ikke kunne håndtere. |
|
|
|||
|
|||
|
En Mac er en standard C2D system med en programvarepakke og noen proprietære minne.
Det er alt den har vært siden Apple byttet til Intel-prosessorene, og sier det er "bedre for visse oppgaver" er misvisende. Hvis du liker å tilbringe en ugudelig mengde penger for å få noe programvare, kjøpe en Mac. Men du ikke får noe spesielt.
"Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. "
|
|
|
|||
|
|||
|
begge os's har sine oppturer og nedturer. en mac opp, er at på inaktiv datamaskinen er performin mye mindre bakgrunn oppgaver, men en oppside vinduer er at mange flere selskaper lage program for Windows som måtte kjøre gjennom Boot Camp på en mac. et annet poeng er at mac er veldig arn't at kostbart. de begynner på $ 850 i Australia. en grunnleggende iMac er $ 1599, dvs 2,4 GHz C2D, 1GB ram, 250GB hdd. en Compaq Presario med samme pris får en 2.1ghz AMD Phenom 8400, 2GB ram og en 320GB hdd. Jeg vet prisene er ubrukelig for dere, men bare en comparo
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du er i vitenskapelig databehandling deretter Unix / Linux er den eneste veien å gå. Som Mac nå kjører en Unix-variant, de er ok, men for mye mindre penger du kan kjøpe / bygge en ikke-proprietær PC og stikke Linux på den.
Muligens noen programmer er fortsatt kun tilgjengelig for Mac, men mange programmer er bare tilgjengelig for Windoze-PCer. En mye bedre alternativ ville være å kjempe for de få gjenværende Mac-bare programmer skal gjøres tilgjengelig for PC og Linux.
||||||||||||
|
||||||||||||
|
im vurderer å få en Mac, men jeg dont vet hvilken jeg burde få jeg bare vil spille om med det å lære etc etc og ive alltid ønsket en mac
liker du å leke med maten da? ;)
|
|
|||
|
|||
|
Hva? Kaller du det slurry mat?