![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg vurderer å bygge et system for en venn, han vil ha høy spec og lave kostnader, jeg har alt dette i på omtrent  £ 350 + (OEM priser) Mitt spørsmål er til deg ... vil alt passe sammen? AFAIK den vil, men jeg søker nærmere avklaring. Her er systemet foreslått. Råd verdsatt som alltid. Akasa Zen V2 kabinett Black w / o PSU (ny versjon) 400W Akasa PAXPower ATX 2.2 Ultra Quiet PSU med hi-effektivitet på minimum 80% selv ved full. Gigabyte GA73PVM-S2H NF630i, 7100 GeForce, S775, PCI-E (x16), 533/667/800 DDR2, SATA II RAID, uATX. Intel Quad Core Q6600 2.4GHz S775 Kingston KTT533D2/2G 2GB DDR2 SODIMM SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon X1550 512MB DDR2 PCIE DVI-I TVO DVI |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser ut som du Puttin bærbare minne i en stasjonær ????? Være lurt å sjekke det. Resten ser OK .............
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kjører en middelmådig til forferdelig lavfrekvent ATI med quad core, og en 400W PSU på toppen av det? Med bærbar PC minne? Hva er det du prøver å bygge her?
Det vil passe (unntatt RAM), men ikke forvente noe stort ut av det. Jeg er ikke sikker på om 400W er enda nok for dette kortet. Hvis du vil ha et budsjett system dumpe firekjerners, hvis du ønsker et gaming system dumpe quad core, skjermkortet, og PSU. My System: æ-¥ Ã ¤ Ã
|
|
| |||
| |||
| [Jeg beklager at faktisk var (selvsagt) feil RAM er spesifisert! Det er et par Kingston moduler som jeg vet vil bli bra. (Begge DDR2 @ 800 MHz)] En forferdelig ATI? Jeg er i villrede om hvorfor du ville si dette? Jeg er ingen ekspert på maskinvaren, men jeg vet at dette kortet er meget rimelig. Kanskje jeg var ikke spesifikt nok når jeg nevnte hva Hovedformålet med dette systemet ville bli, jeg ønsker ikke et system for aller randen kanten av moderne spill. Jeg vil ikke være som krever en kort noe kraftigere enn dette ene, 512 mem. @ 800 MHz hastighet frekv. med V / O klokke være 550 MHz. Jeg tror dette svært rimelig faktisk for pengene, har jeg lest mange en omtale for det virker for å plukke opp en masse positive kommentarer. (Ikke misforstå det er, som du sier, lave enden, relativt, men det vil gi mer enn tilstrekkelig perf.) Som for styret er det en annen lavpris comp. men det er svært dyktige. RAM Capac. er mer enn nok igjen, kommer FSB i @ 1033Mhz, støtter de aller nyeste CPUer. Jeg ser ikke hvordan dette er crumby? Gigabyte gjøre kvaliteten komponentene og ditto grafikkortet jeg har hatt gode rapporter av dette forumet. Og 400W vil bli igjen, mer enn tilstrekkelige til makten kortet og resten av utstyret. Takk selv for avklaring av systemene kompatibilitet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du kan spare penger (og du bør kunne) gjøre unna med 512 MB-versjonen av kortet og få et 256MB. Med mindre du fikk den billig. Dette beløpet minne er bare nødvendig med høyere oppløsning (1680x1050, 1920x1200) som dette kortet ikke kan håpe på spillet, så i praksis den ekstra kostnaden for ekstra minne er bortkastet som det vil sitte uvirksom.
|
| |||
| |||
| Quote:
Igjen skjønt, hurra for innspill gutta. Jeg har alle komponentene i unntatt CPU, fremdeles venter på levering. Jeg skal oppdatere når jeg har det kjører. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ja, gi oss et rop. Jeg ville være interessert.
__________________ Jeg gudfryktige på Halo 3 ..... Jeg skulle ønske IKKE få meg i gang på Call of Duty franchise Arby and the Chief er awesome |
![]() |
|
Lignende tråder | ||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Alle USB-enheter uten uavhengig strømforsyning henger meg system eller gjøre systemet kjøre veldig sakte | Lightfoot | Generelt Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Systemet ikke ID RAM | droubal | CPUer, hovedkort og RAM | 1 | 23 november 2008 15:02 |
| System restore / gjenoppretting av system | ct122592 | Windows operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, administrere Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 12:30 |
| Trådverktøy | |
| |