![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er ny i dette området. Først av alt jeg erstattet 2 caps på hovedkortet og deretter Hooked alt sammen igjen. Skjermen min ville bli tomt med gult LED lys På. Datamaskinen kjører, hva kan være problemet? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor gjorde du bytte kondensatorer?
"Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. My System: æ-¥ Ã ¤ Ã
|
|
| |||
| |||
| Cuz begge ble skutt, brune fargen over hele toppen. |
|
| |||
| |||
| Jeg mente mer hadde du det samme problemet før når de sprekker?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Ingen skjermen var stor før jeg skiftet dekslene og nå skjermen ikke fungerer i det hele tatt. |
|
| |||
| |||
| Deretter erstattet med feil kondensatorer ikke sant? Før du setter, var datamaskinen fungerer (selv med den brune-top-kondensatorer)? |
|
| |||
| |||
| Galt? Jeg erstattet med samme uf og volt. Computer ville avta etter en stund ville fryse, før det "lekket" det var å kjøre awesome. Så et sted på nettet erstatte caps ville hjelpe. Derfor tenkte jeg syk gir den en prøve. |
|
| |||
| |||
| Er skjermkortet integrert eller atskilt?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde skjermkort og 1 på hovedkortet, samme problemet. |
|
| |||
| |||
| Vel så det høres ut som om du er skadet hovedkortet til meg, hvis du ikke tilfeldig hadde en strømforsyning svikt i mellom erstatte dekslene.
![]() |
|
Lignende tråder | ||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Compaq V5201US System recovery problem | lnicole | General Software Chat | 1 | 30 mai 2009 00:43 |
| HP Pavilion 6700 Webcam Problem med Vista OS | leosar | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 13 april 2009 16:15 |
| Compaq SR5110NX - Nettverkskort Problem | CashMoney | Nettverksbygging, modemer og VoIP | 4 | 25 mars 2009 11:23 |
| Compaq Armada Tastatur Problem | 8MU | Laptops, Mobiles & PDA | 3 | 16 desember 2007 11:57 |
| Hva er problemet med min LCD TFT-skjerm? | pchopra65 | Skjermkort & Skjermer | 12 | 22 juli 2007 00:18 |
| Trådverktøy | |
| |