![]() |
|
| |||
| |||
| Min datamaskin Spesifikasjoner: AMD Sempron 2600 +, 1,83 GHz Windows XP (Service Pack 2) DirectX 9.0 768 MB RAM GeForce 7600 GT Superclocked 512MB (AGP) Venner Computer Spesifikasjoner: Unkown Prosessor Widnows XP (Service Pack 2) DirectX 9.0 1 Gig RAM 512 MB Video Card (Unkown Manufacture) (PCI Express) Så de er det spesiell sammenlignet med meg og mine venner datamaskinen. Mitt spørsmål er, Scince spesifikasjoner er i utgangspunktet likt. Hvordan komme når jeg spiller World of Warcraft på datamaskinen min, jeg får gjennomsnittlig 25 fps Men på mine venner datamaskinen. . de 60 FPS Gjennomsnittlig? De 232 MB RAM burde ikke gjøre en forskjell skal det? Jeg må noen ganger få advarselen sa Virtuelt minne lav, men jeg dont overveie det skal være problemet. Jeg spurte ham og han sa det kunne være ram, men i dont know. Please Help! (Side Spørsmål) Er 65c Gjennomsnittlig temputure bra for et GeForce 7600 GT Superclocked 512MB (AGP)? JEG dont overveie dens c men fordi dvs utgangspunktet tilberede den, koker vann ved 100C, så det kan være F, men alle måter ja takk. Steven., |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, vet dere ikke prosessoren eller skjermkortet? De gjør en ganske stor forskjell også. Datamaskinene er kanskje ikke på så jevnt underlag som du tror.
| |||
| |||
| Jeg har et problem med World of Warcraft blir sakte, men bare når jeg kommer inn i byene synker hastigheten til like 15 ganger, men overalt ellers sine ca 70 fps kanskje din proccesor begrense det |
![]() |
|
Lignende tråder | ||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| Hva gjør forskjellen mellom iPod og mp3-spillere? | murucullu | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 4 mars 2009 15:09 |
| Denne guiden gjør EvilFantasy ser ut som en nybegynner. | KanoakaVirus | Drives og flyttbare medier | 5 | 19 oktober 2008 05:35 |
| Dette gir ingen scence | cheesewheels99 | Off Topic Discussion | 4 | 15 januar 2008 19:12 |
| Hva gjør jeg spillopplevelsen bedre? | craiig | CPUer, hovedkort og RAM | 3 | 2 desember 2007 09:51 |
| Får meg til å lure på hvor de oppholder seg i bedriften | skinnyman9000 | Off Topic Discussion | 3 | 10 august 2007 05:20 |
| Trådverktøy | |
| |