![]() |
|
|
|||
|
|||
|
I mitt hovud »nede 'PC, har jeg en Athlon 64 3400 + vurdert på 2,4 GHz, kjører på 2,64. Prosessoren har en låst 12x multiplikator på den, og inkrementell FSB og spenning øker, så hva kan være grunnen til at jeg ikke kan gå opp fra 2,64 i det hele tatt, kanskje til noe som 2.8 og fortsatt ha en oppstartbar system? Etter å ha kjørt CPUmark (og får en score på 5200, som jeg er fornøyd med) og spiller Sims 2 for litt den slått av, så jeg sjekket vikarer i BIOS, og de var ca 45 grader C, som jeg vet er en anstendig temperatur. Kort sagt, hva er det som hindrer meg fra overklokking systemet videre? Kan det bli min RAM, hovedkort (Asus K8v-X) eller spenninger?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Høres ut som RAM.
"Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. "
My System: Okuu
|
|
|
|||
|
|||
|
Hva er du kjører nå?
"Jeg elsket P182 så mye at når min kones system var bråkete og trengte all slags rengjøring, kjøpte jeg henne en. Da jeg ønsket en katt, kjøpte jeg en P182. Det P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. "
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva m / b du o / c på, og vet du modellen nei av youe cpu?
på en gjetning id si at du prøvde på Mo en 220fsb med 12x mulpitleir din RAM satt til 200MHz med en 5xhtt og lurer på hvorfor det wont gå noe høyere
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg vil prøve å heve spenningen på RAM opp et hakk fra lager som kan bidra til stabilitet
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at menn begynner å tenke som datamaskiner. Der det er ikke noe alternativ, kan det ikke være noen valg! ![]() My System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
det er ikke den beste, men ikke verdien ram på samme tid, kan den eneste gangen jeg husker noen som kjører PC 2500 var da o / c alternativ i bios ble satt til bilen i stedet for standard bortsett fra at cant hjelpe deg M8