| Hei fyrene,
Jeg trenger å vite om det er noen IPX nettverk emulatorer som fungerer på WinXP SP2 eller 3. Jeg har nylig funnet min fars gamle Warcraft: Orcs and Humans plater ovenpå og im prøver å spille mot broren min, men jeg kan ikke fordi det krever en IPX nettverk
__________________ * cries * vel, jeg har mistet kontakten med datamaskiner  sammen med min macbook og siste 3 årene av mitt liv. Quote: |
hørt wow er et bedre prevensjonsmiddel da pillen, ingen spøk jeg spilte rs for 2-3 år og 2 uker etter jeg sluttet jeg mistet min jomfrudom. -- KanoakaVirus | Pure sannheten.
My System: Nomodpower Prosessor (s): Core 2 Quad | Motherboard: Ny HP thing | RAM-minne: 4GB DDR2 | Graphics Card (s): nVidia GeForce 8600GT | Lydkort: Intel (r) integrert | Harddisk (er): 1 TB SATA | Optisk stasjon (er): Hitachi Blu-ray | Case / PSU: HP Pavilion stock saken | Cooling: Standard radiator og vifte | Nettverk / Internett: Intel (r) Integrert | Skjerm (er): W2408 HP, Emerson LC195EMX | Operating System (s): Vista SP2 | |