![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hell no!
|
| |||
| |||
| Resistance is futile ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel hvis Paddys kan komme over å ha fotball og Rugby spilles i Croke Park sikkert briter kan magen amerikanerne spille amerikansk fotball på Wembley?
| |||
| |||
| Quote:
Du må tåle Beckham spille "fotball" i statene, antar vi kan sette opp med gutta på motorsykkel hjelmer kaster rugby ball rundt.
__________________ Jeg gudfryktige på Halo 3 ..... Jeg skulle ønske IKKE få meg i gang på Call of Duty franchise Arby and the Chief er awesome |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jeg gudfryktige på Halo 3 ..... Jeg skulle ønske IKKE få meg i gang på Call of Duty franchise Arby and the Chief er awesome |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ikke amerikansk fotball er det herliggjort rugby lol. Jeg fikk ikke se den cos Jeg har ikke Sky, men vil trolig se en kamp hvis jeg får sjansen til å se hva alt oppstyret handler om. Det handler om globaliseringen av sporten uansett, vi trolig ende opp med å spille profesjonell fotball i USA på et tidspunkt i fremtiden.
|
| |||
| |||
| Mer som inntekter! ($$$$$) |
|
| |||
| |||
| Ja, dvs hva jeg mente globalisering = Â £ Â £ Â £ Â £
__________________ Euro-VM tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha satset på dem Make Poverty History Rettferdighet for de 96 <- Ta en titt |
![]() |
|
Lignende tråder | ||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Last Post |
| FOTBALL | redden137 | Off Topic Discussion | 14 | 30 mars 2008 06:05 |
| Family Guy vs The Simpsons vs American Dad vs Futurama | SirStukings | Off Topic Discussion | 14 | 22 november 2007 09:33 |
| Så sesongen er rett rundt hjørnet ... | slipend | Off Topic Discussion | 8 | 18 oktober 2007 13:47 |
| Er britiske komfortabel med amerikansk engelsk? | tangg | Off Topic Discussion | 8 | 28 juni 2007 23:38 |
| Fotball! | dodgyant | Off Topic Discussion | 1 | 11 desember 2006 11:51 |
| Trådverktøy | |
| |