![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej:)
Jag är intresserad av att köpa en ny dator (torn bara) och vill kontrollera om priser. Jag letar efter dessa delar (eller liknande) P4 Q6600 (2,4 Quad) + Vista 4gig Ram (DDR3) 8800 GTX (716 en, tror jag) Och ett lämpligt moderkort som kommer att kunna hantera ovanstående. Tack på förhand ![]() electrik |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vilken webbplats kan du använda?
|
|
|||
|
|||
|
Dessutom glömmer 4 GB RAM. 32bit Vista kommer bara att "se" 3Gb, men du kan köpa 3Gb och fortfarande köra i dubbla kanaler, även om jag ännu inte sett DDR3 säljs i DIMM's of 512MB (någon?)
Du behöver inte citera ett nätagg, kommer du att kräva en 600w för denna spec beroende på resten av ditt bygga komponenter.
|||
|
|||
|
Jag antar du vill köpa komponenter från Internet, som du befinner dig visar på Australien Jag är inte familar with vilken webbplats, i E-handlare kan du använda.
||||||||||||
|
||||||||||||
|
det enda DDR3 moderkort värt att skaffa IMO är nya ASUS P5E3 Deluxe, även 4 gig DDR3 RAM wwill som u tillbaka en fan så mycket
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Newegg sista priser $ 500 2GB.