![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hell no!
|
| |||
| |||
| Resistance is futile ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra om Paddys kan komma över med fotboll och rugby spelas i Croke Park säkert britterna kan magen av jänkare spelar amerikansk fotboll i Wembley?
| |||
| |||
| Citat:
Du måste tolerera Beckham spelar "fotboll" i staterna, antar att vi kan stå ut med killar i mc-hjälmar kasta en rugby boll runt.
__________________ Jag är gudfruktiga på Halo 3 ..... Jag önskar Don't Get Me startade på Call of Duty franchise Arby och Chief is awesome |
|
| |||
| |||
|
__________________ Jag är gudfruktiga på Halo 3 ..... Jag önskar Don't Get Me startade på Call of Duty franchise Arby och Chief is awesome |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är inte amerikansk fotboll är det förhärligade rugby lol. Jag ville inte titta på det för jag inte har Sky men troligen titta på ett spel om jag får chansen att se vad all uppståndelse handlar om. Det handlar om globaliseringen av sport ändå, vi är nog sluta spela konkurrenskraftig fotboll i USA någon gång i framtiden.
|
| |||
| |||
| Mer like inkomster! ($$$$$) |
|
| |||
| |||
| Yeah thats vad jag menade globalisering = £ £ £ £
__________________ Euro Championships spets = Spanien & Torres <- Fan jag borde ha placerat en satsning på dem Make Poverty History Rättvisa för 96 <- Ta gärna en titt |
![]() |
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Startat | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| FOTBOLL | redden137 | Off Topic Discussion | 14 | 30 mars 2008 06:05 |
| Family Guy Vs Simpsons Vs American Dad Vs Futurama | SirStukings | Off Topic Discussion | 14 | 22 november 2007 09:33 |
| Så fotbollssäsongen är precis runt hörnet ... | slipend | Off Topic Discussion | 8 | 18 Oktober 2007 13:47 |
| Är British bekväm med amerikansk engelska? | tangg | Off Topic Discussion | 8 | 28 juni 2007 23:38 |
| Fotboll! | dodgyant | Off Topic Discussion | 1 | 11 December 2006 11:51 |
| Ämnesverktyg | |
| |